یوتاب

پروژه و پایان نامه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی, فروشگاه جامع مهندسی صنایع, مدیریت و مقالات آموزشی مهندسی صنایع و مدیریت, MCDM فازی

یوتاب

پروژه و پایان نامه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی, فروشگاه جامع مهندسی صنایع, مدیریت و مقالات آموزشی مهندسی صنایع و مدیریت, MCDM فازی

آزمون فرض فازی ، تعمیم آزمون فرض آماری کلاسیک می­باشد که دارای ارزشی قطعی(۱و۰) است. این آزمون برای تعیین درجه درستی یک فرضیه مورد استفاده قرار می­گیرد. آزمون فرض فازی، فرضیه ۰H را به اندازه α و فرضیه های جایگزین را به اندازه( α -۱ ) تایید می­نماید.

در آزمون فرض آماری، محقق یک فرضیه تهی دارد و هدف از آزمون فرض آماری،  تصدیق فرضیه تهی می­باشد. آزمون نتیجه قطعی دارد: یا فرضیه تهی رد می شود یا باقی می­ماند. مطابق تئوری آمار، باقی ماندن فرضیه تهی نباید به معنای تائید فرضیه باقی بماند.مطابق تئوری آمار باقی ماندنفرضیه تهی تنها بدین معنا است که شواهدآماری کافی مبنی بر نادرست بودن فرضیه تهی وجود ندارد. از طرف دیگر، رد فرضیه تهی بدان معنا است که فرضیه های جایگزین نامحدودی وجود دارد که یکی از آنها درست است.

آزمون فرض فازی همانند آزمون فرض کلاسیک دارای چهار گام است. تدوین فرضیه ها ،نمونه گیری،آزمون فرضیه­ها و تصمیم­گیری. در گام تدوین فرضیه ها، فرضیه تهی و جایگزین تعریف می گردند. در گام نمونه گیری، یک زیر مجموعه D ازکل داده ها (به عنوان نمونه) انتخاب می شود.این نمونه باید دارای عناصر کافی باشد تا با در جه رضایت مشخصی  نماینده کل داده ها باشد.

 

 

در این فایل به صورت کامل، فرایند انتقال تکنولوژی را با استفاده از آزمون فرض فازی مورد بررسی قرار داده ایم. این فایل WORD حاوی 50 صفحه توضیح کامل در رابطه با تکنیک آزمون فرض فازی بشکل گام به گام و کاملا تشریحی است که به صورت موردی انجام پذیرفته است.با توجه به موردی بودن تحقیق، تمام اعداد واقعی بوده و تکنیک فوق به صورت عملی در یک شرکت معتبر تست شده است.

این فایل شما را برای تحلیل فصل چهارم پایان نامه یاری خواهد کرد، علاوه بر این شما می توانید با آموزش تصویری حل آزمون فرض فازی در نرم افزار fuzzy tech ، که در این فایل آموزشی ارائه گردیده؛ همه مراحل تحقیق خود را با استفاده از این نرم افزار انجام دهید.


دانلود

  • ADMIN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی