یوتاب

پروژه و پایان نامه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی, فروشگاه جامع مهندسی صنایع, مدیریت و مقالات آموزشی مهندسی صنایع و مدیریت, MCDM فازی

یوتاب

پروژه و پایان نامه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی, فروشگاه جامع مهندسی صنایع, مدیریت و مقالات آموزشی مهندسی صنایع و مدیریت, MCDM فازی

۳ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

از آنجایی که در اکثر تصمیم گیری ها عناصر با همدیگر در تعامل بوده و بین گزینه های تصمیم و معیارهای تصمیم گیری، روابط و وابستگی متقابل وجود دارد و از جمله اهداف بیشتر تحقیقات اولویت بندی و مشخص نمودن تعاملات پیچیده موجود بین آنهاست، روش تحلیل شبکه، اِی ان پی (ANP) روش مناسبی است. اما لازم به ذکر است که در این تکنیک، استفاده از روش میانگین گیری برای بدست آوردن سوپرماتریس وزن دار غیر منطقی به نظر می رسد، چرا که استفاده از این روش به معنای این است که هر خوشه از معیارها میزان اثرگذاری یکسانی دارند، در صورتیکه با توجه به نتایج بدست آمده از تکنیک دیمتل (DMATEL) درجات متفاوتی از تأثیرگذاری بین معیارها و به تبع آن بین خوشه های متشکل از معیارها وجود دارد. بنابراین برای رفع مشکل مذکور از روش تحلیل شبکه، (اِی ان پی) مبتنی بر تکنیک دیمتل که اصطلاحا آنرا دَنپ (DANP) می نامند، استفاده می شود.

در این فایل به صورت کامل، ادغام تکنیک های دیمتل و ANP توضیح داده شده است. در فایل های WORD و اکسل موجود در پکیج آموزش، تکنیک DANP، بشکل گام به گام و کاملا تشریحی توضیح داده شده که به صورت موردی در شرکت کاله انجام پذیرفته است.

جهت آشنایی با تکنیک دنپ و پاسخ به سوالات احتمالی فیلم کامل آموزش تکنیک دنپ(45 دقیقه) نیز تهیه گردید که در فایل دانلودی موجود می باشد.

با توجه به موردی بودن تحقیق، تمام اعداد واقعی بوده و تکنیک دنپ به صورت عملی در یک شرکت معتبر تست شده است. این فایل شما را برای تحلیل فصل چهارم پایان نامه یاری خواهد کرد، علاوه بر این شما می توانید از این فایل بصورت مستقیم در پایان نامه یا هر نوع تحقیق دیگر استفاده کنید.

 

مراحل گام به گام تکنیک دنپ:

گام نخست- محاسبه ماتریس ارتباط مستقیم

گام دوم- نرمال کردن ماتریس ارتباط مستقیم

گام سوم – محاسبه ماتریس ارتباطات کامل

گام چهارم – تحلیل نتایج و رسم نمودارهای علی و معلولی برای ابعاد و معیارها

گام پنجم- نرمال سازی ماتریس ارتباط کامل ابعاد

گام ششم- نرمال سازی ماتریس ارتباط کامل معیارها

گام هفتم- تشکیل سوپر ماتریس ناموزون

گام هشتم- تشکیل سوپرماتریس موزون

گام نهم- محدود کردن سوپرماتریس موزون،تعیین وزن و اولویت بندی

 

دانلود

  • ADMIN

روش بهترین- بدترین (Best Worth Method)، برای حل مسئله تصمیم گیری چند معیاره معرفی می گردد. در یک مسئله تصمیم گیری چند معیاره، تعدادی آلترناتیو (پیشنهاد) با توجه به تعدادی معیار مورد ارزیابی قرار می گیرند تا بهترین آلترناتیو انتخاب گردد. این روش توسط جعفر رضایی در سال 2015 مطرح گردید.

نتایج آماری نشان می دهد که روش BWM به طور قابل توجهی از روش AHP با توجه به نرخ سازگاری و دیگر معیارهای عملکردی مانند:حداقل خطا، انحراف کل و سازگاری، عملکرد بهتری دارد. از جمله ویژگی های برجسته روش ارائه شده نسبت به روش های MCDM موجود عبارتند از:

1-نیاز به داده های مقایسه ای کمتر

2-این روش منجر به مقایسه ای پایدارتر و استوارتری می شود، بدین معنی که جواب های قابل اطیمنان تری بدست می آید.

 
در این فایل به صورت کامل، تکنیک BWM توضیح داده شده است. این فایل WORD حاوی توضیح کامل در رابطه با تکنیک BWM بشکل گام به گام و کاملا تشریحی است که به صورت موردی در شرکت کاله انجام پذیرفته است. با توجه به موردی بودن تحقیق، تمام اعداد واقعی بوده و تکنیک BWM به صورت عملی در یک شرکت معتبر تست شده است. این فایل شما را برای تحلیل فصل چهارم پایان نامه یاری خواهد کرد، علاوه بر آن، پرسشنامه، مقاله بیس تکنیک و مدل پیشنهادی در نرم افزار Lingo، نیز در فایل قرار گرفته است که کار با نرم افزار فوق را تسریع می بخشد.
 
 مراحل تکنیک:

گام1- مشخص کردن مجموعه معیارها

گام2- تعیین بهترین (به عنوان مثال مطلوب ترین، مهم ترین) و بدترین (به عنوان مثال کم اهمیت ترین، ناپسندترین) معیار.

گام3- مشخص کردن میزان عملکرد بهترین معیار در برابر سایر معیارها

گام4- مشخص کردن عملکرد همه معیارهای نسبت به بدترین معیار

گام5- یافتن وزن های بهینه  (w1*,w2*,…,wn*) و محاسبه نرخ سازگاری

 

دانلود

  • ADMIN

تحلیل محتوا شیوه ای منظم و تکرارپذیر برای جمع بندی  کلمات متعدد موجود در متن و تبدیل آنها به دسته های کوچک تر و واضح تر (بر اساس قانون کدگذاری)  می باشد.

تحلیل محتوا(Content analysis ) از روش‌های اسنادی است که به بررسی نظام مند، عینی، کمّی و تعمیم پذیر پیام‌های ارتباطی می‌پردازد. این روش در دسته‌بندی روش‌ها، پهنانگر محسوب می‌شود و از آن برای بررسی محتوای آشکار پیام‌های موجود در یک متن می‌پردازد و در نتیجه وارد تاویل و نشانه شناسی محتوای پیام نمی‌شود. معمولاً زمانی که از تحلیل محتوا به عنوان یک روش نام برده می‌شود، تحلیل محتوای کمی مورد نظر است. با این حال، امروزه از تحیل محتوای کیفی نیز در روش‌های پژوهش اسنادی نام برده می‌شود که به گونه‌ای همان تحلیل محتوای مضمونی یا تماتیک است. در تحلیل محتوای کیفی، تلاش بر این است تا با کدگذاری باز، محوری و زمینه‌ای، مقولات محتوایی موجود در پیام‌های ارتباطی شناسایی و استخراج شود.


آموزش تحلیل محتوا، به همراه کتاب آموزشی و پاورپوینت ارائه کلاسی, Content analysis

 














فایل هایی که پس از خرید محصول در دسترس شما قرار می گیرد:

فایل 1: کتاب آموزش تحلیل محتوا به صورت PDF و WORLD (157 صفحه)

فایل 2: پاورپوینت تحلیل محتوا جهت ارایه کلاسی (34 اسلاید)، که شامل موارد زیر میباشد:

  • مقدمه
  • تعریف تحلیل محتوا
  • تاریخچه کاربرد تحلیل محتوا
  • هدف تحلیل محتوا
  • ضعف و قوت تحلیل محتوا
  • تحلیل محتوای کمی و مراحل اجرای آن
  • تحلیل محتوای کیفی و مراحل اجرا و رو یکردهای موجود
  • نرم افزارهای مورد استفاده
  • مقایسه کامل دو روش کمی و کیفی
  • ترکیب تحقیق کمی و کیفی
  • منابع

فایل 3: آموزش کد گذاری به همراه نمونه جهت استفاده در پایان نامه و یا مقاله

فایل 4: مقالات مرتبط

  • ADMIN